Kirik viib läbi algatuse „Järgi Teda”, et jõuda interneti kaudu lugejas- ja vaatajaskonnani

Kirik viib läbi algatuse „Järgi Teda”, et jõuda interneti kaudu lugejas- ja vaatajaskonnani

Ülemaailmne ülestõusmispühade algatus tähistab kolmandat aastat

Pressiteade

Ülemaailmne algatus, mis keskendub Jeesusele Kristusele, jõuab selle aasta ülestõusmispühade jooksul loodetavasti kümnete miljonite inimesteni üle kogu maailma. Kampaania „Järgi Teda”, mille Viimse Aja Pühade Jeesuse Kristuse Kirik pühapäeval (13. märtsil) välja lasi, haarab sotsiaalmeediat, näitusi valitud külaliskeskustes, vahendeid liikmetele ja misjonäridele ning makstud esitlusi internetilehekülgedel.

https://www.mormon.org/easter/hallelujah

Vaata teistes keeltes.

Kampaania saab alguse ülestõusmispühade ajal, kuid Kiriku juhid plaanivad jagada sõnumeid Kristusest terve aasta jooksul. Mormoonid usuvad, et kuna Päästja elab, siis on meil kõigil ligipääs lootusele, rõõmule, rahule, meeleparandusele ja igavesele elule, kui me kuuletume Tema kutsele „Tule ning järgi mind!” (Luuka 18:22).

„See põhineb Händeli oratooriumi „Messias” „Halleluuja”-kooril, mis on algselt loodud ülestõusmispühade jaoks, kuigi me esitame seda tihti jõulude ajal,” ütles vanem Brent H. Nielson Seitsmekümnest, kes on ühtlasi täitevdirektor misjonitöö osakonnas, mis rahastab Kiriku algatust.

Uus kaheminutiline video, mis on filmitud Iisraelis ning Ameerika Ühendriikides Los Angeleses ja New Yorgis, pannakse internetti üles leheküljel FollowHim.mormon.org ja rakenduses Gospel Library. Videos esinevad noored täiskasvanud maailma eri paigust.

„Ülestõusmispühade algatus filmiti millenniumi põlvkonnaga ning neile, kes seda näevad, meeldib see kindlasti. See on suurepärane video,” ütles vanem Nielson. „Need, kes seda vaatavad, näevad, et „Halleluuja” tähendab, et me armastame Päästjat, me kummardame Teda ning me proovime näidata teistele osa sellest tähistamisest.”

Kirik tegi ka teise animeeritud video, mis räägib sellest, kuidas Jeesuse Kristuse lepitus ja Tema ülestõusmine aitavad inimestel hakkama saada surma, süütunde, valu ja teiste igapäevaelu koormatega. Nende videote ja Kiriku materjale tutvustavate kaartide allalaadimiseks minge leheküljele mormon.org/download.

https://www.mormon.org/easter/follow-him

Kiriku inglise keelt kõnelevates külastuskeskustes üle kogu maailma saab näha näitusi. Mexico City templi külastuskeskuses on näitus hispaania keeles.

Veebileht ja video on saadaval 35 keeles: albaania, armeenia, sebu, hiina, horvaatia, tšehhi, taani, hollandi, inglise, soome, prantsuse, saksa, kreeka, ungari, indoneesia, itaalia, jaapani, korea, läti, norra, poola, portugali, rumeenia, vene, hispaania, rootsi, tagalogi, tai ja ukraina.

Vanem Nielsoni sõnul on kampaania „Järgi Teda” mõeldud andma mormoonidele ja teistele uskudele vahendeid, mida jagada sotsiaalmeedias, et levitada Jeesuse Kristuse sõnumit.

Jagatavad materjalid postitatakse Mormon.org sotsiaalmeedia lehtedele, kaasa arvatud Facebook, Twitter, Google+, Pinterest ning Instagram. Argentinas ja Mehhikos on on ülestõusmispühade pühapäeval, 27. märtsil YouTube᾽i esilehel esile tõstetud reklaam. Neil, kes materjale jagavad, palutakse kasutada teemaviidet #Halleluuja.

 

Lisaks antakse 13. märtsil veebilehel välja virtuaalne „Halleluuja”-koor koos Mormooni Tabernaakli kooriga. See koosneb rohkem kui 2000 eri vanuses inimese YouTube᾽i üles laaditud videost, millega ühineb Mormooni Tabernaakli koor, et luua massiivne virtuaalne „Halleluuja”-koor. See koostöö kooriga toimub samal ajal, kui antakse välja nende uusim Georg Friedrich Händeli „Messia” salvestus.

Misjonitöö osakond on rahastanud jõulu- ja ülestõusmispühade kampaaniaid viimased kolm aastat, et jõuda aina suurema kuulajaskonnani Kiriku sõnumiga, et Jeesus Kristus elab. Kiriku juhid loodavad, et uusim püüdlus algatusega „Järgi mind” meedia kaudu inimesteni jõuda on sama edukas kui eelmised jõulu- ja ülestõusmispühade algatused, mis keskendusid Jeesuse Kristuse sünnile ning ülestõusmisele.

Detsembris jõudis jõulualgatus „Päästja on sündinud” miljonite inimesteni üle kogu maailma. Videot vaadati rohkem kui 50 miljonit korda.

Kirik tui välja oma esimese ülestõusmispühade algatusega 2014. aastal nädal aega kestnud kampaaniaga, mille pealkiri oli „Tänu Temale”. Detsembris 2014 toimunud kuu aja pikkune jõulualgatus „Tema on suurim kingitus” sisaldas videot, mida vaadati 34 miljonit korda. 2015. aasta ülestõusmispühade algatust „Sest Ta elab” vaadati peaaegu 30 miljonit korda.


 

Stiilijuhend:Kirjutades Viimse Aja Pühade Jeesuse Kristuse Kirikust, palume esmamainimisel kasutada alati Kiriku täisnime. Lisainfot Kiriku nime kasutamise kohta leiate meie võrgus olevast Stiilijuhend.